سیمرغ
نوشته شده توسط : داود رزاقی راد

دیگر این سینه‌ی من خانه‌ی احزان شده است

دلم از دوری او سخت پریشان شده است

 

دل آشفته‌ی من بر قفسش خو نکند

 

که به اجبار در این بادیه مهمان شده است

 

دوش در گوش من آن پیک سحرگاهی گفت

 

خویش بگذار و بیا راه تو آسان شده است

 

نیست سی‌‌مرغ که سیمرغ شویم آخر کار

 

طاقت اور دل من قاف نمایان شده است

 

دوش در عالم رویای درونم دیدم

 

که کویر دل من نیز گلستان شده است

 

از کتاب کویرافلاک

نویسنده : داود رزاقی راد

 

 





:: برچسب‌ها: داود رزاقی راد _کویر _ سیمرغ _کویرافلاک ,
:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: