وفادار
نوشته شده توسط : داود رزاقی راد

وفادار

با من خسته کسی از ته دل یار نبود  

دل مسکین مرا همدم‌ و غمخوار نبود  

من از ان روز که دیوانه‌‌ی روی تو شدم  

مثل من هیچ کسی عاقل و هوشیار نبود  

هر کسی آمد و زخمی به دل ما زد و رفت  

دل مجروح مرا هیچ خریدار نبود  

همنشین دل من غصه و غم بود فقط  

باوفا بود ولی محرم اسرار نبود  

گفت آن پیک بشارت که طلب کن بدهم  

ولی افسوس مرا جرات گفتار نبود  

آدم ان روز که از حکمت او آگه شد  

سیب را خورد و دگر در پی انکار نبود  

لذت وصل تو را بر دو جهان نفروشم  

تا نگویی که بر آن عهد وفادار نبود

از کتاب کویرافلاک

داود رزاقی راد

 




:: برچسب‌ها: وفادار-عهد-سیب-ادم- ,
:: بازدید از این مطلب : 897
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیــــــــر در تاریخ : 1392/10/12/4 - - گفته است :
مرسي دوست عزيز پست زيبايي بود اميدوارم تو هدفت موفق باشي
-بزرگترين فروشگاه محصولات فرهنگي مذهبي----
جديدترين کار مهر رکعت شمار ديجيتال--منتظر قدمهاي سبزت هستيم
http://entezar.hamvar.ir/%D8%B1%DA%A9%D8%B9%D8%AA-%D8%B4% D9%85%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84 -prod99999.html?uid=&sid=


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: